tisdag 24 april 2018

En mysig stund!



Det är tisdag den 24 april. 6 dagar kvar av denna månaden.

Just nu sitter jag och myser med en kopp kaffe. Morgonens kaffe. En mysig stund, vakna sakta.

Idag händer det saker. Vi ska nämligen hämta husvagnen idag. WWWWIIIIII guuuud vad spännande det ska bli. Som vi har längtat. Vi får äntligen hem vår efterlängtade husvagn. Vi har redan köpt en del små saker till den. Som fina tallrikar vi hittat mm. Sedan har vi fått lite när vi fyllt år också.
Åhh vad detta är spännande.

Men först ska jag till läkaren. Jag har tid i eftermiddag.

Idag ska det regna enligt de som vet och det har faktiskt redan börjat. Det är mörkt på himlen och jag ser på altanen att det regnar. Men promenad blir det ändå. En kortare sådan gissar jag eftersom min smärta inte är så snäll mot mig, men dock ändå en promenad.

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar