onsdag 14 februari 2018

Vilken fest!



Det blev en tidig morgon. Jag kunde inte somna om när alla gått, så det var lika bra att gå upp och börja denna onsdag. Mitt i veckan...lillördag. Kalla det vad du vill.

Jag sitter just nu med mitt kaffe och njuter av stillheten och lite OS i bakgrunden. Just nu är det curling, damer.
Snart blir det en promenad. Det ser ut att bli fint väder idag. Det har varit kallt inatt och är fortfarande -3 grader men det ser ut att klarna upp tycker jag. Kanske det blir en runda i eftermiddag igen. Vi får se.

Igår var det ju fettisdagen och det blev naturligtvis semlor här hemma. Som vi satte ihop själv. Mums.
Men först blev det middag. Den bestod av korv stroganoff med ris. Till kaffet blev det semlor. Vilken fest!

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar