torsdag 22 februari 2018

Jag ska bara njuta av dagen!



Uppe med tuppen? Njae det vill jag väl inte påstå, men jag kunde inte somna om efter Jörgen kört till jobb så jag kunde lika bra gå upp.

Min morgonrunda är inte gjord än, men det kommer inom snar framtid. Däremot sitter jag i detta nu och avnjuter en mugg kaffe. Vakna sakta är min melodi.

Det har snöat lite under natten och det blåser nu så det blir nog till att ta på sig både mössa och vantar när jag går ut senare. Det är -2,3 grader ute och blåst på det så blir det ytterligare kallt.

Jag har inte ett enda dugg planerat idag. Jag ska bara njuta av dagen och vila. Titta på OS har jag tänkt. Ja jag vet.. jag är en sportnörd. Kan inte hjälpa det.
Naturligtvis ska jag göra mina övningar när jag varit ute och promenerat, men det är nog det enda jag har planerat denna underbara torsdag.

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar