söndag 11 februari 2018

Jag hinner inte!



Godmorgon sköna söndag
Söndag morgon och det brukar innebära lugn och chill i soffan men inte än. Idag ska vi på dop för lille Harry. Bästa Micke och Ninas barnbarn. Det ska bli så trevligt. Ludwig ska följa med för när vi är klara där ska vi köra hem honom. Sedan hem och chilla i soffan. Det blir faktiskt köpemat idag har vi redan bestämt. Ingen av oss orkar göra någon mat när vi kommer hem (Ellinore och Daniel ska också med på dopet).

Jag har inte varit ute på promenad än och det blir nog inte av förrän tidigast när vi kommer hem senare i eftermiddag. Jag hinner inte innan. Dopet är redan klockan 11.

Men just nu är det lite lugn och ro med tända ljus och mannen i mitt liv framför mig.

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar