tisdag 9 januari 2018

Rensade hjärnan lite!



Godmorgon världen!

Idag låg jag lite längre. Vaknade med huvudvärk imorse, så jag var inte alls på humör. Jag bestämde mig för att ligga kvar lite längre vilket det också blev. Lite längre..
Till slut gick det inte längre utan jag var tvungen att gå upp och ta mina tabletter. Lika bra att gå upp.
På med paltorna och fixa kaffe, ta tabletterna sedan ut en runda.

Det var minst sagt friska vindar vill jag lova och enbart +1,5 grader så det kändes väldigt kallt. Men friskt och härligt. Det rensade hjärnan lite vilket var skönt. Solen skiner i alla fall och det är härligt.

Nu sitter jag och njuter av mitt kaffe och vaknar ordentligt..sakta.
Det enda jag har planerat idag är några samtal jag måste ringa och de är avklarade så nu blir det ta det lugnt resten av dagen. Försöka bli av med denna förbannade j-la huvudvärken. Jag är så enormt trött på att ha ont i huvudet, men det är så det är. Fibron härjar i hela kroppen på mig för tillfället och jag har inte stora möjligheter att  få ner den, mer än med vila. Eftersom jag inte kan träna blir det som det blir. Förlåt om jag gnäller och låter negativ idag men just nu är det motigt på flera plan.

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar