tisdag 12 december 2017

Träning, jobba, livet!



Lite mys så här på morgonen är ju aldrig fel. Sitter just nu och njuter av mitt morgonkaffe.
Snart är det dags för en liten prommis.

Idag fyller världens bästa William år. Så jag börjar med att säga HURRA HURRA HUURRAA för dig mitt älskade bonusbarnbarn.

Igår blev det minsann ett längre pass innan jag började jobba. Jag kände att jag behövde det så jag körde till gymmet tidigare och "drog" av ett pass. Det blev crosstrainer i knappt 13 minuter, därefter situps, sned situps på båda sidor och avslut med min yoga. Det var svettigt och riktigt gött.
Sedan hade jag energi att jobba. Det är så det ser ut för mig många gånger..träning, jobba, livet.




När jag slutade körde jag rakt in till Malmö för att hämta Jörgen som jobbade över igår. Och när vi kom hem väntade en liten överraskning i form av att Ellinore bakat en kaka. Så det blev fika på både den kakan och kaka vi fick med oss hem från kalaset i lördags.

Idag är en ny dag. Jag har inget planerat utöver att jag ska jobba och jag jobbar eftermiddag så när jag kommer tillbaka från min promenad blir det till att göra mig iordning och sedan köra och jobba.

Ha det gott
Lene


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar