måndag 11 december 2017

Första snön har fallit!



Ny vecka och vad innebär det? Nya utmaning..jajamensan.
En helt orörd vecka ligger framför oss och det är väl spännande?!

Under natten har det snöat så nu har vi (äntligen!) fått vår första snö för säsongen. Inte är det mycket men det ligger vitt på marken i alla fall. Man får vara glad för det lilla.

Jag jobbar kväll och har inte ett enda dugg planerat under dagen och det är så det ska vara just nu känner jag. Vila är min melodi.
Jag har faktiskt tänkt att jag ska iväg och träna lite innan jag börjar jobba. Det är en nödvändighet känner jag. Det har inte blivit någon träning på hela helgen men det har inte gjort så mycket iofs.
Jag har behövt vilan och vila har det egentligen inte blivit alltför mycket av heller eftersom det har varit en busy helg. Det är ju snart jul och då är det mycket på agendan. Men inte idag inte.

Ha det gott
Lene

2 kommentarer:

  1. Det började snöa här igår kväll, men det är borta igen :D

    SvaraRadera
  2. Stockholm är också snötäckt, SÅ vackert!

    SvaraRadera