söndag 12 november 2017

Nice bara det!



Det verkade lite kyligt när jag skulle gå ut en runda så det blev mössa på (man kan ju annars alltid ta av den och lägga den i fickan) och det var nog tur det. Det blåste lite kallt, men var hur skönt som helst. Solen skiner och det är nice bara det.


Söndag idag och jag har inget bestämt idag heller. Så härligt! Jag ska ta dagen som den kommer.
Jag börjar få lite ont i halsen vilket jag inte gillar alls. Nu ska jag ju komma igång med träningen igen och på tisdag ska jag börja jobba efter operationen, så jag vill inte alls ha ont i halsen eller bli förkyld. Men vad kan man göra åt det?! Inte mycket. Det är väl i så fall om jag drabbas av det bara genomlida skiten. Men jag tycker nog det faktiskt kan bli borta för jag har tillräckligt med smärtan i kroppen för tillfället.

När jag tänker efter så tror jag faktiskt att det blir ytterligare en runda i eftermiddag. Jag ska försöka få med mig maken också.

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar