fredag 20 oktober 2017

Wwwiiii!



Fredag..fredag...wwwwiiiiiii

Helt rätt! Idag är det fredag och helgen börjar. Jag ser fram emot en helt orörd, härlig fredag.
Jag har inte direkt något planerat, mer än att jag måste ringa några samtal. Annars ska jag bara ta det lugnt. Haha som vanligt då tänker du?! Jajamensan så är det. Det är balsam för kropp och själ.
Jag har bestämt mig att jag ska börja träna så smått nästa vecka. Jag har så ont just nu så jag måste börja, annars kommer jag snart inte kunna gå. Jag har hög smärta längs med, invid hela ryggraden på båda sidor och det är inget kul. Så iväg och träna fr.o.m nästa vecka. Så får det bli.

Än så länge är det bara fredag och jag ska njuta av denna dagen så mycket jag kan. I lugn och ro.

Ha det gott
Lene

1 kommentar:

  1. Träna är livet! Själv lider jag tillfälligt, har träningsvärk mest över allt!

    SvaraRadera