torsdag 19 oktober 2017

Vad ska hända?!

Höstskrud


Efter en lugn och skön promenad är jag hemma igen. Sista koppen kaffe är upphälld och nu ska jag njuta en stund.

Hailey och Ellinore är nu på förskolan och jag passade på att ta min morgonpromenad i samband med att de gick dit. Då får jag sällskap en bit på vägen och jag går en annorlunda rutt än jag brukar. Omväxling förnöjer.

Men nu sitter jag här och bara är. Skönt!
Jag funderar på vad dagen i sitt sköte åt mig. Men kommer inte på något direkt som ska hända, så det blir en lugn dag. När Ellinore kommer tillbaka ska vi iväg och handla lite så vi får middag idag.
Jag tänkte jag ska ge mig på att göra Hedvigsoppa. Det har jag aldrig gjort tidigare så det ska bli spännande.

Ha det gott
Lene


Jag är redo för förskolan mormor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar