onsdag 11 oktober 2017

Så jag fortsätter!



Onsdag..lillördag..mitt i veckan.
Ja men vad händer då? Inte alltför mycket för min del om jag ska vara ärlig. Och det ska jag tycker jag.

Min morgonpromenad är avklarad och det var en skön lite kortare runda. Eventuellt att jag går ytterligare en runda sen.

Min tanke var ju att jag skulle börja så smått med träningen igen denna veckan men det sket sig när jag blev opererad på ryggen. Jag kan inte ens stå på crosstrainern och trampa eftersom när jag rör armarna så går skuldrorna ihop och då ruckar jag på stygnen. Inte så bra. Så träning får vänta en vecka till tyvärr. Det är inget bra för min fibromyalgi men det är inte så mycket jag kan göra åt det hela. Bara att gilla läget. Så jag fortsätter med mina promenader så länge.

Ha det gott
Lene


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar