torsdag 12 oktober 2017

Precis hela tiden!



Men, godmorgon på dig.
Idag var det segt att gå upp, det måste jag erkänna. Jag är helt slut på energi. Så trött hela tiden. Varje dag denna veckan har jag fått lägga mig och vila middag på eftermiddagen. Varje dag.
Jag brukar inte sova när jag vilar, utan bara vila kroppen och samla energi men dessa dagarna har jag varit tvungen att sova en stund för jag har varit och är helt slut. Jag känner inte alls igen mig. Men jag kommer snart tillbaka. Att ha så ont som jag har just nu precis hela tiden, plus handen och ryggen tar på mig och det kanske tar lite mer än jag trodde det skulle göra. Men, som jag sade, jag kommer igen. Jag är som en studsboll.

Idag blir det i vilket fall som vila för hela slanten. Jörgen jobbar länge pga de har någon sorts öppet hus dag/kväll där skolungdomar får komma och titta och se hur det är på olika arbetsplatser, så han jobbar längre. Sedan ska han och några arbetskamrater ut och spela shuffleboard efter det. Och då ska jag passa på att bara ta det hur lugnt som helst.

Men tro inget annat än att jag går min morgonprommis ändå. Och den är avklarad nu. Kaffet är i muggen så nu blir det min stund på morgonen.

Ha det gott
Lene


Mössa på för första gången denna säsongen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar