onsdag 18 oktober 2017

Jag har tänt ett ljus!



Onsdag morgon och jag startar den sakta.
Jag har inte varit ute på min promenad än men det kommer snart. Jag ska ut och gå samtidigt som Ellinore och Hailey ska gå till förskolan. Så just nu är det lite kaffe, levande ljus och mys. Jag tyckte det var så mörkt så jag har tänt ett litet ljus. Nu kommer den mysiga tiden. Härligt!

Det är tomt i agendan idag och det är så jag tänkt det ska förbli.
Igår när jag tagit stygnen var jag inom jobb och hälsade på. Så härligt att vara där igen. Jag saknar det. Nu kan jag snart träna lite också. Jag får börja väldigt lugnt med tanke på hur ont jag har i kroppen just nu. Det är 2,5 vecka sedan jag tränade och det känns rejält. Men jag ska inte börja idag.

På tal om stygnen så var det oerhört skönt att bli av med stygnen och tejpen på ryggen. Det har kliat infernaliskt och det har inte varit såret som kliat. Det har varit tejpen. Men nu är den borta och det hade läkt bra. Likaså handen, den tog jag också stygnen på igår. Det har jag inte haft lika mycket "besvär" av men det var väldigt skönt att bli av med bandaget. Däremot har jag haft mer ont i "såret" efter stygnen togs bort igår. Men det är kanske inte så konstigt. Nu har jag bara lite papperstejp som de kallade det över och så ska det vara resten av tiden tydligen.

Ha det gott
Lene


Lånad bild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar