måndag 9 oktober 2017

För det e måndag morgon!



Trött, tröttare, Lene.
Måndag morgon och en ny spännande, orörd vecka har öppnat sig. Och jag är trött som en gnu och har ont. Men det reder sig.

Idag ska jag till VC för att kolla upp en knuta eller liknande jag har på ryggen som kliar något infernaliskt och blir större, så jag har bestämt mig för att kolla upp den.
Annars har jag inget annat bestämt än att jag ska följa med Jörgen i eftermiddag när han hämtar sina nya glasögon. Så det blir en lugn dag.

Men en morgonprommis har jag hunnit med och det blir säkert en till i detta underbara väder. +7,5 grader och solen skiner från en i stort sett klarblå himmel. Härligt!

Ha det gott
Lene



1 kommentar:

  1. Trött, det har jag minsann varit jag med. Vaknade supertidigt och hade svårt att somna om och sen sov jag nog inte så värst bra när jag väl somnat. Men som du säger...det reder sig nog :)

    Hoppas det inte var något tokigt, men bra att kolla upp det iallafall

    Kram kajsa

    SvaraRadera