fredag 13 oktober 2017

Det blir en härlig fredag!



Idag är det fredag och Jörgen är ledig. Han sover fortfarande men han är ju ledig så vad gör det?!
Han ramlade in strax efter midnatt och då hade jag redan sovit en bra stund.

Jag vaknar upp, ligger kvar en stund. Lyssnar på alla ljud ute och tänker att nu är det nog dags att gå upp. Så det gör jag. Solen skiner och det verkar vara härligt väder ute. Jag sätter igång kaffekokaren och tar mina tabletter. Ellinore och Hailey är redan vakna så de följer med mig ut på morgonrundan.
Det är fantastiskt fint väder ute. Som jag sade så skiner solen, det blåser inte lika mycket som igår och det är lite småkallt (knappt 11 grader). Det blir en härlig fredag!

Idag har jag inget annat bestämt än att jag ska handla något till Stefano och Pernilla som vi ska hem till ikväll. Jo förresten..jag ska vara med min man.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar