måndag 17 juli 2017

Nu rockar vi!



Vilken skitnatt.
Ibland undrar jag varför jag får all skit. Nej nu ljög jag, inte all, men mycket.
Vallningar/svettningar från helvetet (jadå här har du en renodlad klimakteriekossa), smärta som inte är rolig alls. Jag har nog vaknat 7 gånger inatt av att jag svettats som en gris, sedan har jag vaknat minst 5 gånger av att jag haft ont och minst lika många gånger av att jag vänt mig i sömnen. Ja...där har du min natt. Skitnatt helt enkelt. Men nu är det morgon/förmiddag så nu tar vi nya tag. Alla mina "problem" lär ju inte bli mindre men solen skiner och det är härligt väder ute (om än lite blåsigt) så nu rockar jag denna dagen.

Idag ska jag hämta en ny mikro vi beställt eftersom vår gamla bara dog i förra veckan. Den bara lade av helt plötsligt. Stendöd.
Men morgonen började med en promenad precis som den ska. En skön promenad i härligt väder.
Nu sitter jag och njuter av mitt kaffe och pratar lite med Ellinore medan Hailey leker på golvet.
Snart nog är det dags att bege mig till mitt älskade jobb.

Ha det gott
Lene

1 kommentar:

  1. Det bäst med skoldagar är att de tar slut! Mindre ön 30 minuter kvar, hoppas kommande natt blir snällare mot dig❤️

    SvaraRadera