lördag 22 juli 2017

Jag är faktiskt nöjd!



Idag är det lördag och solen skiner.
Min promenad är avklarad och det var en  himlans skön runda. Nu sitter jag och njuter av kaffet.
Lite av höstens färger börjar visa sig, men ännu inte på bladen, utan det är bären.


Ikväll kommer fina Ingela och Thomas och det ska bli så mysigt att ha dem här. Det blir grillat och en stor, god sallad.
Så det blir en "busy" dag med städning och handla mat. Och vila emellan.

Jag har vila från träning idag har jag bestämt. Det blir lite för stressigt så det får vara. Och imorgon hinner jag nog inte. Tja kanske på kvällen men jag tror jag står över det faktiskt. Nåja, vi får se.
Det blir säkert träning på måndag ändå så det är lugnt. Och jag har fått tre pass denna veckan, så jag är faktiskt nöjd.

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar