tisdag 18 juli 2017

Det gillas!



Jag har gått en runda i vår trädgård. Jag älskar vår trädgård. Och nu är där en del frukt som mognar och det gillas.






Just nu är det vila som gäller för mig här hemma. Vissa saker kan jag göra ändå men huvudsak ta det lugnt. Min smärta är inte rolig just nu.

Igår blev det träning och det är jag glad för. Ett svettigt, härligt pass. Det blev crosstrainer i ca 15 minuter, sedan plankan, sned planka på båda sidor, stående rodd med gummiband, situps och min yoga som avslutning.


Och när jag kom hem från träning och jobb gjorde jag Ceasarsallad med glutenfria krutonger och hemmagjord dressing. Så mumsigt.




Promenaden har inte blivit av än. Den får jag ta lite senare. Jag har hela dagen på mig, eftersom jag ska jobba kväll. Just nu är det kaffe och lite mys här hemma.

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar