tisdag 25 april 2017

Börjar på bästa sätt!



En fantastiskt skön promenad är avklarad. Solen skiner, det blåser lite men det gör inget. Och nu sitter jag och njuter av mitt morgonkaffe. Bloggar, ska kolla mailen och lite annat. En morgon som börjar på bästa sätt.

Innan jobb ska jag iväg till frissan och bli lite finare i håret. Skönt!
När man har kort hår behövs det alltid klippas oftare. Så fort det växer ut lite i sidorna (jag har ju rätt så kort vid sidorna) så syns det direkt. Inte så kul men vad ska man göra.. jag trivs superbra i kort hår så det tänker jag fortsätta ha.

Tidig eftermiddag på jobbet och det ser jag fram emot. Jag ser alltid fram emot att ta mig till jobb. Jag älskar att jobba där jag gör och vill för alla pengar i världen inte ha något annat jobb faktiskt. Det bästa som finns.

Ha det gott
Lene


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar